BeeTalk

 

BeeTalk یک پیام رسان و یک ابزار جهت ارتباط با دوستان، همکاران، اقوام و خویشان و افرادی است که در نزدیکی شما هستند و از بی تاک استفاده می کنند می باشد.

نرم افزار BeeTalk از لحاظ عملکرد شباهت بسیار زیادی به نرم افزار Tinder دارد. در واقع نرم افزار بی تاک پیام رسانی است که خون شبکه های اجتماعی نیز در رگ هایش جریان دارد.

از ویژگی های بی شمار نرم افزار BeeTalk می توان به محیط و رابط کاربری بسیار زیبا و خیره کننده، امکان ارسال پیام به دوستان، ناپدید شدن پیام بعد از خواندن، دارا بودن یک رادار جهت یافتن افراد، امکان ارسال عکس و ویدئو، قابلیت ضبط صدا و فرستادن آن، دارا بودن برچسب ها و استیکر های زیبا و متنوع اشاره کرد.

همچنین از دیگر ویژگی های BeeTalk که شامل قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی، امکان برقراری تماس های تلفنی رایگان با دوستان، امکان عضویت در گروه های چت و گفتگو با افراد، امکان عضویت در انجمن ها و باشگاه ها، قابلیت ساخت و ارسال دست نوشت، توانایی پیدا کردن موقعیت مکانی مخاطبین و امکان گذاشتن پست و لایک کردن و قرار دادن نظر در زیر پست دوستان می شود، پیام رسان BeeTalk را به یکی از بهترین پیام رسان ها و انتخاب اول خیلی از کاربران تبدیل کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: